Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tutoring jako ważny obszar uczenia się dorosłych

Tytuł:
Tutoring jako ważny obszar uczenia się dorosłych
Tutoring as an important learning space for adults
Autorzy:
Anetta Pereświet-Sołtan
Tematy:
kluczowe
tutoring
tutor
edukacja
metapoznanie
education
metacognition
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiony został współczesny kontekst edukacji: zachodzące zmiany i ich konsekwencje zarówno społeczne, jak i pojawiające się na poziomie jednostkowym. Wraz ze zmieniającym się światem zmianie ulegają także oczekiwania wobec edukacji. Zdaniem autora, metoda tutoringu – scharakteryzowana w artykule, jest jednym z interesujących sposobów mogących skutecznie wspierać funkcjonowanie dorosłych w nowej rzeczywistości.

The article outlines the contemporary educational context: changes and their consequences, both at a social, as well as an individual level. With changes in the world, expectations are also shifting in relation to education. The author believes that the method of tutoring, characterised in the article, is one of the interesting ways for effectively supporting the functioning of adults in a new reality.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies