Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

ORGANIZACJA GASTRONOMII HOTELOWEJ NA PRZYKŁADZIE HOTELU MARRIOTT W WARSZAWIE

Tytuł:
ORGANIZACJA GASTRONOMII HOTELOWEJ NA PRZYKŁADZIE HOTELU MARRIOTT W WARSZAWIE
THE ORGANISATION OF GASTRONOMY IN A HOTEL ON THE EXAMPLE OF MARRIOTT HOTEL IN WARSAW
Autorzy:
Orłowski Dominik
Woźniczko Magdalena
Tematy:
usługi gastronomiczne
dział gastronomiczny
hotel
Marriott
gastronomy services
gastronomy department
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Gastronomia hotelowa ma znaczący wpływ na opinię o całym hotelu i niejednokrotnie jest czynnikiem, który decyduje o wyborze obiektu przez gości. Dlatego bardzo ważna w działalności każdego hotelu jest organizacja usług gastronomicznych, odpowiedni dobór menu i profesjonalna obsługa kelnerska. Głównym zadaniem hotelowego działu Food & Beverage powinna więc być przede wszystkim dbałość o gości hotelowych i dążenie do ich pełnego zadowolenia. W artykule przedstawiono model nowoczesnego hotelu. Omówiono usługi gastronomiczne występujące w hotelach. Zaprezentowano historię i powstanie korporacji Marriott na świecie. Na zakończenie scharakteryzowano organizację usług gastronomicznych na przykładzie działalności pięciogwiazdkowego hotelu Marriott w Warszawie

Hotel gastronomy has significant impact on the opinion of the whole hotel and is frequently the factor which is taken into account by guests while choosing hotel facility. That is why organisation of hotel gastronomy services, appropriate selection of menu and professional waiting staff are important in performance of every hotel. The main duty of Food and Beverage should be taking care of hotel guests and striving for their satisfaction. In the article the author described the model of modern hotel and elaborated on gastronomy services occuring in hotels. There were also introduced gastronomy services occuring in hotels as well as history and founding of Marriott chain in the world. Finally, the author characterized the organisation of gastronomy services on the example of performance of five star Marriott hotel in Warsaw.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies