Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dlaczego studenci nie grają w gry? Zastosowanie gier w edukacji dorosłych na przykładzie nauczania zarządzania projektami

Tytuł:
Dlaczego studenci nie grają w gry? Zastosowanie gier w edukacji dorosłych na przykładzie nauczania zarządzania projektami
WHY DO STUDENTS NOT PLAY COMPUTER GAMES? EXEMPLIFICATION OF USING COMPUTER GAMES IN TEACHING PROJECT MANAGEMENT TO ADULTS
Autorzy:
Kamiński Tomasz
Tematy:
EDUCATIONAL GAMES
PROJECT MANAGEMENT
GAMES IN EDUCATION
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
WHY DO STUDENTS NOT PLAY COMPUTER GAMES? EXEMPLIFICATION OF USING COMPUTER GAMES IN TEACHING PROJECT MANAGEMENT TO ADULTS

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies