Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czym jest gra? Uwagi o analogicznej wieloznaczności pojęcia gry. Kontekst nauk o zarządzaniu

Tytuł:
Czym jest gra? Uwagi o analogicznej wieloznaczności pojęcia gry. Kontekst nauk o zarządzaniu
REMARKS CONCERNING ACTUAL AMBIGUITIES OF THE CONCEPT OF GAMES IN MANAGEMENT AND IN MANAGEMENT THEORIES
Autorzy:
Jacko Jan F.
Tematy:
GAME
STRATEGY
GAME THEORY
MANAGEMENT
MANAGERIAL SCIENCES
SEMIOTICS
LUDOLOGY
PHILOSOPHY OF GAMES
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study determines common meanings of the term ‘game’ in management and in management sciences. It has practical and theoretical goals. Its practical aim is to sensitize researchers to the current ambiguity of the term and to the need of controlling its ambiguity. The theoretical aim is to determine the theoretical methods of controlling this ambiguity by using the proposed typology of prototypes of games. The typology is based on the distinction among three main analogues (prototypes): parlour games, stage acting and play.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies