Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Problemy nowego produktu na rynku B2B na przykładzie systemów mgłowych Telesto

Tytuł:
Problemy nowego produktu na rynku B2B na przykładzie systemów mgłowych Telesto
The problems of a new product launch on the B2B market in the example of Telesto mist systems
Autorzy:
Andrzej Brzeziński
Data publikacji:
2014-01-20
Tematy:
mała firma
rynek dóbr produkcyjnych (B2B)
decyzje zakupowe
nowy produkt
cykl życia produktu
bariery wejścia
small business
intermediate goods market (B2B)
consumption decisions
new product
product life cycle
barriers to entry
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł jest analizą problemów startu nowego produktu na rynku dóbr zaopatrzeniowych. Wskazuje się na specyfikę rynku B2B, która daje pewne szanse rynkowego zaistnienia ale przede wszystkim przekłada się na dodatkowe przeszkody dla nowego produktu. Dodatkowo analiza oparta jest na produkcie o charakterze rewolucyjnym, który napotyka na zwiększoną reakcję konkurentów, z racji zagrożenia ich wyparciem z rynku. Produkt rewolucyjny może zmienić aktualny „porządek” w branży, stąd zwraca się uwagę na dodatkowe problemy startu ze strony odbiorców, o dominującej pozycji konkurencyjnej, którzy obawiają się zmian w „układzie sił” w branży. Może bowiem nastąpić wzrost konkurencyjności małych graczy rynkowych i osłabienie pozycji aktualnych liderów.

The article is an analysis of the problems of launching a new product on the market of intermediate goods. Reference is made to the specificity of the B2B market, which gives certain market opportunities, but mainly additional obstacles arise for the new product. In addition, the analysis is based on the revolutionary product which is faces an increased competitors’ reactions, because of threats to their displacement from the market. A revolutionary product may change the current ‘order’ in the industry, hence additional problems of the launch with the audience in the dominant competitive position, which is afraid of change in the ‘balance of power’ in the industry. An increase in the competitiveness of small players may occur in the market, and weaken the position of the current leaders.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies