Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Werbalne i niewerbalne zachowania w procesie akwizycji

Tytuł:
Werbalne i niewerbalne zachowania w procesie akwizycji
Verbal and nonverbal behaviors in the canvassing process
Autorzy:
Michał Makowski
Data publikacji:
2014-10
Tematy:
akwizycja
promocja
komunikacja marketingowa
sprzedaż osobista
canvassing
promotion
marketing communication
personal sales
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Proces akwizycji związany jest z działalnością komunikacyjną organizacji na rynku w celu zbudowania zindywidualizowanej i spersonifikowanej relacji, której efektem jest możliwość bezpośredniego i osobistego promowania oferty przedsiębiorstwa, udzielania bieżących wyjaśnień oraz demonstrowania walorów produktu. W wielu przypadkach akwizycja jest mylnie utożsamiana wyłącznie z osobistą sprzedażą. W konsekwencji realizowanych działań akwizycyjnych lansujących ofertę powinno dojść do zawarcia transakcji handlowej, co świadczyłoby o skuteczności zachowań werbalnych i niewerbalnych w procesie komunikacyjnym akwizytorów. W opracowaniu przedstawiono istotę akwizycji, omówiono specyficzne elementy związane z werbalną i niewerbalną komunikacją, a także wskazano zasadnicze przyczyny negatywnych opinii i emocji narastających wokół tego typu aktywności promocyjnej.

: The process of canvasing is connected with organization’s communication activities in the market in order to build individual and personalized relationships, the effect of which is the possibility of direct and personal promotion of the company's offer, the provision of ongoing explanation, and demonstration of qualities of the product. In many cases, the canvassing is wrongly identified only with personal sales. Canvassing activities promoting the offer, should consequently come to the conclusion of a business deal, which would indicate the effectiveness of salesmen’ verbal and nonverbal behavior in the communication process. The article presents the essence of canvassing, discusses specific elements associated with verbal and nonverbal communication, and defines the main causes of the negative reviews and excitement growing around this type of promotional activity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies