Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Aportaciones de la Programación Neurolingüística a la enseñanza de lenguas extranjeras

Tytuł:
Aportaciones de la Programación Neurolingüística a la enseñanza de lenguas extranjeras
Neuro-Linguistic Programming and its Contribution to Foreign Language Teaching
Autorzy:
Pawlak Aneta
Tematy:
Confidence in teaching
profile of a good teacher
Neuro-Linguistic Programming
presuppositions of NLP
representational systems
Język:
esp
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the first place, the article presents an inquiry conducted among students of foreign languages to get to know how define the teacher who inspires confidence. In second place, it describes what is the Neuro-Linguistic Programming, what are its origins and what are its theories and methodological resources most beneficial to optimize the teaching and learning of foreign languages and to approach the profile of a perfect decent.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies