Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie instytucjami kultury w Polsce a współczesne trendy w konsumpcji

Tytuł:
Zarządzanie instytucjami kultury w Polsce a współczesne trendy w konsumpcji
The current consumption trends and management of cultural institutions in Poland
Autorzy:
Barbara Mróz-Gorgoń
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the rapidly changing world, culture is invariably one of the main determinants of society’s development. Culture, viewed as the totality of objective elements of society’s achievements, is an important basis for the existence of any society. In times of crisis and social impoverishment, when higher-level needs are suppressed, and especially in the era of rapidly changing environment and the emergence of new consumer trends, managers of cultural institutions have a particularly difficult task before them. There are, however, managers who respond to these new market conditions (including tabloidization and so called “online shopping”) with innovative solutions, attracting a growing crowd and, at the same time, contributing to the development of cities and regions. The paper presents contemporary consumer trends and (in the context of) current issues in the management of cultural institutions in Poland. The purpose of the paper is to verify these consumer trends and to analyse the image of cultural institutions, on the basis of the author’s own survey.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies