Tytuł pozycji:
Źródła sukcesu e-biznesu w komunikacji z klientem
Sukces organizacji może być określany na wielu płaszczyznach Celem artykułu jest prześledzenie "klasycznych" miar sukcesu organizacji w ujęciu chronologicznym oraz przedłożenie koncepcji źródeł osiągnięcia sukcesu na płaszczyźnie komunikacyjnej ich zidentyfikowanie i zanalizowanie. Obszar badań został ograniczony do organizacji działających w przestrzeni wirtualnej oraz do kontaktów komunikacyjnych przedsiębiorstwa z e-klientami.
The success of an organization can be obtained in many fields. The purpose of this article is to trace the "classical" measures of organization success in a chronological order, and on this background to present the concept of company success sources identification located on the communication basis. Introduction of the concept and performed analysis is presented. The study area was limited to organizations operating in the virtual space and communications between businesses and e-customers.
Pełny tekst artykułu umieszczono za zgodą wydawcy. Tekst ten jest również dostępny w Internecie na stronie Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach