Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ zmiennych demograficznych na udział konsumentów w kampaniach marketingu społecznie zaangażowanego

Tytuł:
Wpływ zmiennych demograficznych na udział konsumentów w kampaniach marketingu społecznie zaangażowanego
The Impact of Demographic Variables on the Participation of Consumers In Cause-Related Marketing Campaigns
Autorzy:
Grzegorz Zasuwa
Tematy:
cause-related marketing
demographic variables
marketing społecznie zaangażowany
cechy demograficzne
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents research results concerning the correlation between the variables of age, education, sex and the material situation of consumers and the decisions they make when buying products marketed within the framework of cause-related marketing. The data have been collected with the use of a questionnaire posted to a random group of respondents. Data analysis is based on the technique of logistic regression. It has revealed that from among all the demographic variables, it is only age that significantly influence the probability of the subjects’ participation in cause-related marketing campaigns.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies