Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Konzeptionelle und funktionale Ebene der interkulturellen Kompetenz

Tytuł:
Konzeptionelle und funktionale Ebene der interkulturellen Kompetenz
The conceptual and functional dimension of intercultural competence
Autorzy:
Agnieszka Fus
Łukasz Kopacz
Zdzisław Wawrzyniak
Tematy:
intercultural competence
intercultural learning
intercultural teaching
cultural awareness
other-awareness
perspective assumption
empathy
ambiguity tolerance
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper aims to present clearly and differentiate between intercultural learning, intercultural teaching and intercultural competence – terms, which are of great importance for Foreign Language Teaching. Additionally, the components of intercultural competence will be analysed on a comparative basis which is to enable a complementing viewing and determining of its results for Foreign Language Teaching.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies