Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Using the SERVQUAL model to evaluate the quality of services for a farm school store

Tytuł:
Using the SERVQUAL model to evaluate the quality of services for a farm school store
Autorzy:
Handrinos Michael C
Folinas Dimitrios
Rotsios Konstantinos
Data publikacji:
2015-04-30
Tematy:
Quality of services
SME store
SERVQUAL
farm school
service provision
improvement
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The main objective of this paper is to present and analyse the findings of research which aims to measure the services that a locally-based SME (Small-Medium Enterprise) campus store of a farm school provides to its customers. The examined start-up store is operated by the College students in the context of their entrepreneurship, business and marketing classes. After one year of operation students decided to evaluate the quality of the store’s services and measure the customers’ satisfaction by applying the well-known SERVQUAL model. The deployment of the model revealed at first the importance of the store know-how to measure services from the consumers’ perspective so as to better understand their needs. Secondly, the findings of the research highlighted ‘Security’, ‘Reliability’ and ‘Empathy’ as the most significant dimensions. The findings of this research can help small and medium enterprises to improve the services they provide to their customers by focusing on these three important dimensions.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies