Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THEORETICAL MODEL OF LIFE-LONG PROFESSIONAL DEVELOPMENT FOR TEACHING STAFF

Tytuł:
THEORETICAL MODEL OF LIFE-LONG PROFESSIONAL DEVELOPMENT FOR TEACHING STAFF
Autorzy:
Zinaida Vozgova
Tematy:
lifelong professional education
professional development
qualification enhancement system
teaching staff
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper aims at explaining the ways of lifelong education for teaching staff throughout professional career and professional mobility of teaching staff. At the present stage within each level of professional education the main objective is the lifelong professional development of specialists, employees, teaching staff due to the constant improvement of the federal state educational and professional standards. The article deals with the component structure of the theoretical model of life-long professional development system. The given model involves target, theoretical-and-methodological, substantial, multifunctional, procedural-and-methodical and resultant units. The following stages are singled out: starting actualization, innovative inclusion and programme-targeted facilitating management of lifelong professional development of scientific-and-pedagogical personnel.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies