Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podejście zadaniowe na tle innych metod w glottodydaktyce

Tytuł:
Podejście zadaniowe na tle innych metod w glottodydaktyce
Task-based approach in comparison with other methods in glottodidactics
Autorzy:
Maciocha Agnieszka
Tematy:
podejście zadaniowe
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article is a part of the dissertation written under the supervision of Anna Trębska Kerntopf Ph.D. The aim of the paper is to present the task-based approach in teaching Polish as foreign language in comparison with conventional and unconventional methods. The advantages and disadvantages of the task based-approach, its characteristic features, are displayed in the article.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies