Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Pomiędzy systemem a rynkiem. Rozważania o marketyzacji polityki i polityczności marketingu

Tytuł:
Pomiędzy systemem a rynkiem. Rozważania o marketyzacji polityki i polityczności marketingu
Autorzy:
Dariusz Skrzypiński
Tematy:
party system,
political market,
political marketing,
political strategy
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article concerns the analysis of mechanisms of functioning of the party system and political market. The main problem, which is analyzed in the text, is the answer to the question to what extent the parties’ relationships are dependent on market factors, and to what extent they are autonomous and independent from the processes taking place in the market. Market factors are: the level of the political awareness of electors, their loyalty and the stability of election behaviours as well as character of media particularly their programme and political profile. However amongst factors from beyond market, the author focuses on the political tradition, the ideological identification of the party and the attitude of parties’ leaders.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies