Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ewaluacja refleksyjna i refleksyjność w ewaluacji

Tytuł:
Ewaluacja refleksyjna i refleksyjność w ewaluacji
Autorzy:
Jaskuła Sylwia
Data publikacji:
2016
Tematy:
ewaluacja refleksyjna
refleksyjność w ewaluacji
obiektywność ewaluacji
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Zaproponowane tytułowe określenie ewaluacji refleksyjnej odnosi się do pojęcia wprowadzonego przez Pierre’a Bourdieu – socjologii refleksyjnej. Analogicznie do niego uwzględnia pogłębioną refleksję nad kwestiami wiedzy i świadomości praktyki ewaluacyjnej. Ewaluacja refleksyjna stanowi zatem analizę sposobu uprawiania ewaluacji w konkretnym kontekście społecznym i kulturowym z uwzględnieniem konieczności otwierania procesu badawczego na refleksyjny ogląd obecnych w nim wartości. Przy czym wartościowanie zachodzi na drodze dialogu z pozostałymi uczestnikami procesu.

Artykuł 2. z numeru 15.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies