Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prosument i oferent jako partnerzy marketingowi

Tytuł:
Prosument i oferent jako partnerzy marketingowi
Prosumer and Offeror as the Marketing Partners
Autorzy:
Baruk Agnieszka Izabela
Tematy:
nabywca finalny
prosument
oferent
relacje
partner
final purchaser
prosumer
offeror
relations
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono kwestie partnerstwa marketingowego między nabywcami i oferentami. Wskazano korzyści wynikające z przyjęcia prosumpcyjnej orientacji marketingowej przez oferentów. Na podstawie wyników badań empirycznych stwierdzono, że pogarszają się odczucia respondentów związane z rolą, jaką przypisują im oferenci. Większość z badanych uważała także, że działania oferentów związane z aktywizowaniem nabywców nie są skuteczne. Analiza czynnikowa przeprowadzona dla 2 grup ankietowanych wyodrębnionych ze względu na ocenę tego parametru wskazuje, że ma ona znaczenie, jeśli chodzi o zakres prosumpcyjnej aktywności odbiorców.

In the article the marketing partnership between final purchasers and offerors is presented. The advantages related to marketing prosumeric orientation are underlined. On the base of the results of the empirical researches one can state that respondents’ feelings connected with the role given them by offerors are made worse. In the opinions of majority of them the offerors’ activity aiming to active consumers are not effective. Taking into consideration the opinions about these activities respondents are shared on 2 groups. The factor analysis conducted for each of them shows that this parameter has the meaning in the case of scope of respondents’ prosumeric activity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies