Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychospołeczne aspekty zarządzania relacjami interpersonalnymi z klientami niepełnosprawnymi

Tytuł:
Psychospołeczne aspekty zarządzania relacjami interpersonalnymi z klientami niepełnosprawnymi
Psychosocial aspects of managing of interpersonal relations with disabled customers
Autorzy:
Kruszewski Tomasz
Tematy:
social psychology
disability
social skills
communication commercial services
human resource management
psychologia społeczna
niepełnosprawności
kompetencje społeczne
usługi
zarządzanie zasobami ludzkimi
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The author of this article attempts to introduce specific interpersonal communication between the salesperson and his disabled client (customer). The article has been designed to have the most practical dimension. Instead of a theoretical analysis of the psychosocial factors that affect interpersonal relationships, the author has presented specific guidelines for dealing with people with various types and levels of disability. The author focuses on relations with the blind, the deaf, the physically disabled and the mentally or intellectually disabled, whichshould be used in business. These tips are based on the existing ideas, which are implemented in non-profit sectors.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies