Tytuł pozycji:
System całościowej identyfikacji przedsiębiorstwa podstawą konkurencyjności na rynku
Całościowa identyfikacja firmowa jest podstawowym narzędziem służącym budowie wizerunku marki. Jest to ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu osiągnięcia klarownej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej. Prawie wszystkie organizacje międzynarodowe posiadają swoje logo czy barwy firmowe. W niniejszym artykule szczegółowo opisano elementy służące budowaniu całościowej identyfikacji w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej na rynku. Ukazano, że na funkcjonowanie przedsiębiorstwa na rynku składa się wiele czynników zarówno w otoczeniu mikro jak i makro.
The comprehensive identification of the company is the primary tool for building its brand image. In general, these are the symbols and behaviours used in the company in order to achieve a clear identification of the market, as well as to distinguish it. Almost all international organizations have their logo or company colours. This article describes in detail the elements used for building a comprehensive identification in order to gain a competitive advantage on the market. It shows that the operation of the company on the market consists of many factors in both the micro and macro environment.