Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współczesne komunikowanie w organizacji jako jeden z aspektów stosunków międzyludzkich

Tytuł:
Współczesne komunikowanie w organizacji jako jeden z aspektów stosunków międzyludzkich
Modern communication in the organization as one of the aspects of human relationships
Autorzy:
Rafał Grupa
Tematy:
komunikacja werbalna
komunikacja niewerbalna
organizacja
socjologia
zarządzanie
verbal communication
non-verbal communication
organization
sociology
management
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszy artykuł ukazuje, jaka jest różnica pomiędzy komunikacją werbalną oraz niewerbalną oraz jak wielkie jest ich znaczenie w codziennej komunikacji. Pokazano także, w jaki sposób menedżer powinien porozumiewać się z pracownikami, jak określać swoje cele, jasno formułować polecenia, ale również skłaniać do współdziałania pracowników w grupie, oraz zachęcać do aktywności.

This article shows the difference between verbal and non-verbal communication, and how great their significance is in everyday communication. What is also shown is the way the manager should communicate with employees, define their goals, formulate clear commands, but also contribute to proper co-operation in his/her team, and encourage their team activity.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies