Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ocena działań podejmowanych przez pracodawców w zakresie zewnętrznego Employer Branding w Internecie z perspektywy osób poszukujących pracy

Tytuł:
Ocena działań podejmowanych przez pracodawców w zakresie zewnętrznego Employer Branding w Internecie z perspektywy osób poszukujących pracy
Assessment of actions taken by employers in respect of the external Employer Branding on the Internet from the perspective of job seekers
Autorzy:
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
Lipińska Aneta
Stańczyk Izabela
Tematy:
Employer Branding
Internet
budowanie wizerunku
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule przedstawiono podstawy teoretyczne koncepcji zewnętrznego Employer Branding, uwypuklając proces budowania wizerunku firmy jako pracodawcy. Przegląd badań wtórnych uzupełniono prezentacją wyników badań empirycznych, których celem było znalezienie odpowiedzi na pytanie o ocenę działań realizowanych przez pracodawców w ramach zewnętrznego Employer Branding w obszarze i z wykorzystaniem Internetu przez poszukujących pracę. Wyniki badań pozwoliły na przedstawienie wniosków odnoszących się do preferowanych i wykorzystywanych sposobów poszukiwania informacji i postrzegania treści prezentowanych przez pracodawców w Internecie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies