Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kanały i kierunki komunikacji w relacjach pomiędzy konsultantkami a kierownictwem. Studium przypadku firmy MLM

Tytuł:
Kanały i kierunki komunikacji w relacjach pomiędzy konsultantkami a kierownictwem. Studium przypadku firmy MLM
Channels and directions of communication between consultants and management in a multi-level marketing company
Autorzy:
Orzelska Dominika
Tematy:
marketing wielopoziomowy
sprzedaż bezpośrednia
komunikacja w organizacji
kanały komunikacji
multi-level marketing
direct selling
communication
organization
channels of communication
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Artykuł stanowi studium przypadku firmy kosmetycznej działającej wedle modelu marketingu wielopoziomowego. Jedynymi dystrybutorami jej produktów są formalnie niezależne, nie zatrudnione w firmie konsultantki, sprzedające towary klientkom. Konsultantki stanowią kluczowy zasób organizacji i w dużej mierze od efektywnej komunikacji kierownictwa z nimi zależy realizacja celów biznesowych przedsiębiorstwa. Jednocześnie, takie aspekty jak luźny związek sprzedawczyń z firmą, i rozproszenie terytorialne, stawiają pewne ograniczenia w zakresie przebiegu procesów komunikacji. Celem artykułu jest dokonanie opisu formalnych i nieformalnych kanałów oraz kierunków komunikacji pomiędzy konsultantkami a kierownictwem organizacji.

The article is based on a case study of a multi-level marketing cosmetic company. The only distributors of its products are independent consultants, not formally employed by the company. Their activity is dedicated to selling the products directly to the clients. The consultants are a key asset of the organization and the communication between them and the management influences the accomplishment of company’s goals. At the same time, such aspects as the sellers’ formal independence and territorial disintegration, can limit the communication processes. The aim of the article is to describe formal and informal channels as well as the directions of communication between the management and the consultants.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies