Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wpływ charakterystyki przedsiębiorstwa hotelarskiego na wybór strategii produktu globalnego

Tytuł:
Wpływ charakterystyki przedsiębiorstwa hotelarskiego na wybór strategii produktu globalnego
THE IMPACT OF CHARACTERISTICS OF HOTEL COMPANIES ON THE GLOBAL PRODUCT STRATEGY
Autorzy:
Ewa Markiewicz
Tematy:
STANDARDIZATION
DIFFERENTIATION
GLOBAL PRODUCT
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article aims to determine the effect of the characteristics of the hospitality business for global product strategy selection. Distinguished hospitality businesses following characteristics: a base country / country of origin, the scale of activity / geo-graphic scope of action, a form of internationalization, the year show in Poland, the category / categories of objects, the purpose of customer arrival, type of client - domes-tic customers, foreign customers. Determine the effect of: a characteristic of the subject - global product strategy, has been made - in this article - based on the results of empirical research, conducted among hotel systems operating on the Polish market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies