Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zwischen Information und Persuasion: Mediale Wirklichkeitskonstruktionen in Fernsehnachrichten

Tytuł:
Zwischen Information und Persuasion: Mediale Wirklichkeitskonstruktionen in Fernsehnachrichten
Between information and persuasion: Media reality construction in TV news
Autorzy:
Mac Agnieszka
Data publikacji:
2020-12-30
Tematy:
TV news
information texts
persuasion
reality construction in / through media
wiadomości telewizyjnych serwisów informacyjnych
teksty informacyjne
perswazja
konstruowanie rzeczywistości w mediach / za pomocą mediów
Język:
polski
niemiecki
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The paper deals with pivotal aspects of the transformation of extra-media reality in the context of TV news. In the first part I concentrate on information texts and persuasion methods in media reports and communication. Together with it I present major concepts of reality construction in media. In the second part I characterize patterns of reporting by using selected TV news from public and commercial television channels in Poland. The pertinent persuasion strategies shall come into focus. The discussion is based on TV news covering the parliamentary election in Hungary; they were broadcast on 9 April 2018 in the aforementionend television stations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies