Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Motivation for the Use of Content and Language Integrated Learning (CLIL) at the Slovak Minority School in Hungary

Tytuł:
Motivation for the Use of Content and Language Integrated Learning (CLIL) at the Slovak Minority School in Hungary
Autorzy:
Ján Gunčaga
Tematy:
Content and Language Integrated Learning (CLIL)
Slovak minority school / primary education
mathematics education
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Content and Language Integrated Learning (CLIL) can support the use of a minority language in different subjects. In our paper we present this method in the case of school mathematics. First, we describe the process of gaining knowledge in teaching mathematics. We will then present some students’ work who will be future Slovak minority teachers.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies