Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kierunki rozwoju agencji informacyjnych w Polsce po 1989 roku

Tytuł:
Kierunki rozwoju agencji informacyjnych w Polsce po 1989 roku
Growth directions of information agencies in Poland after 1989
Autorzy:
Renata Piasecka-Strzelec
Data publikacji:
2012
Tematy:
Agencje informacyjne
Polska
Information agencies
Poland
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article discloses changes introduced into the information agencies market in Poland after the fall of the socialist system. The first group of changes encompasses the current transformed monopolists: The Polish Press Agency, The Central Agency of Photography and The Polish Agency „Interpress” connected with the democratization and modernization processes of these institutions. The second category of change concerns the founding and development of new units in the Polish press agency market, among them, The Catholic Information Agency, The Radio Information Agency and The Television Information Agency. The contemporary information agency market in Poland is gearing towards a far reaching move for specialization while maintaining its dominant position as the Polish Press Agency in the area of general news bulletin.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies