Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing bezpośredni w Polsce (na przykładzie korporacji Amway)

Tytuł:
Marketing bezpośredni w Polsce (na przykładzie korporacji Amway)
Direct Marketing in Poland (Example of "Amway" Company)
Autorzy:
Jan Siekierski
Data publikacji:
1999
Tematy:
marketing bezpośredni
sprzedaż bezpośrednia
korporacje
studium przypadku
materiały konferencyjne
direct marketing
direct sales
corporation
case study
conference materials
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W pierwszej części artykułu omówiono aspekty teoretyczne marketingu bezpośredniego. W części drugiej przedstawiono rozwój marketingu bezpośredniego na przykładzie korporacji Amway oraz działalność spółki Amway Polska.

The article presents important theoretical aspects of direct marketing and also the practise using the example of "Amway" corporation and its Polish counterpart, namely "Amway Polska". Dynamic increase of turnover since its foundation in 1992 and net rate of return amounting to 10% acknowledge the thesis about a positive influence of direct marketing on economic efficiency of companies using this method of economic activities promotion.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies