Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sztuka zysku - marketingowe uwikłanie kultury

Tytuł:
Sztuka zysku - marketingowe uwikłanie kultury
Art of profit – culture’s marketing involving
Autorzy:
Datko Marek
Tematy:
marketing
culture
product
work of art
sponsorship
homogenization
kultura
dzieło sztuki
produkt
sponsoring
homogenizacja
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Between marketing, art and culture we can observe the specific relationships. When marketing wants to earn some profits it has to reach an individual con-sumer and so called „couch potato”. Marketing uses to this end the experiences and feelings offering by culture and art (product as work of art, sponsorship). The culture and art need marketing (work of art as product) to exist. The conse-quence of subordination of the culture and art to the market’s rules (profit, demand, flattery tastes of mass consumer) is culture’s homogenization and debasement artistic worth of works of art.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies