Tytuł pozycji:
Impoliteness strategies in Guns N’Roses’ ‘Get in the Ring’
Artykuł jest analizą superstrategii niegrzeczności użytych w utworze zespołu Guns N’Roses pt. „Get in the Ring”. Analiza została przeprowadzona za pomocą modelu niegrzeczności zaproponowanego przez Jonathana Culpepera (1996). Wstępna część artykułu zawiera informacje niezbędne do zrozumienia powodów, które przyczyniły się do powstania tego utworu. Następnie wprowadzane są podstawowe terminy pojawiające się w modelu niegrzeczności proponowanym przez Culpepera (1996). Kolejna część artykułu zawiera analizę superstrategii niegrzeczności zawartych w badanym utworze zespołu Guns N’Roses. Po przeprowadzeniu badania widać, że w „Get in the Ring” jest obecna zarówno niegrzeczność pozytywna, jak i negatywna, z tym że niegrzeczność negatywna występuje nieznacznie częściej. Takie rozłożenie superstrategii niegrzeczności miało podkreślić brak elementów wspólnych między zespołem a przedstawicielami mass mediów oraz wyrazić potrzebę muzyków ograniczania ingerencji mass mediów w ich życie.