Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

El Portafolio Europeo de las Lenguas como herramienta de autoevaluación

Tytuł:
El Portafolio Europeo de las Lenguas como herramienta de autoevaluación
The European Language Portfolio as a Self-Assessment Tool
Autorzy:
Rychel Izabela
Tematy:
reflexion
self-assessment
learning, autonomy
Portfolio
Język:
esp
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Evaluation is such a wide concept that it includes a lot of theories and definitions. Since its appearance in the fifteenth century it has been studied by many humanists and psychologists. Its connection with education cannot be underestimated. The development of evaluation over the years has brought its new form, self-assessment whose purpose was to make students more reflective and aware of their learning. The usage of The European Language Portfolio as the integral part of the foreign languages learning process promotes student’s independence and responsibility. Nowadays, students make decisions themselves about their learning process and teachers become helpers, who guide them. Moreover, responsible and reflective students are more aware of the necessity and importance of learning and self-development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies