Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dzieci do 3 roku życia – opieka czy edukacja? Analiza z perspektywy rozwiązań europejskich

Tytuł:
Dzieci do 3 roku życia – opieka czy edukacja? Analiza z perspektywy rozwiązań europejskich
Children up to 3 years old – care or education? Analysis from the perspective of some European solutions
Autorzy:
Małgorzata Żytko
Data publikacji:
2012
Tematy:
opieka nad dzieckiem,
wczesna edukacja,
podzielony/zintegrowany system
child care,
early education,
split/integrated system
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Care and education are equally important to children. In Europe early support services are organized in two ways: split systems and integrated systems. Split systems have proved to be unequal systems. Integrated systems on the other hand, offer flexible, part- and full-time services that link parental leave from the child’s birth, to entitlements to services from one year of age, which promote social inclusion and reduce child poverty. This article presents the analysis of child care and education systems from different European perspectives, including research concerning the role of the quality of early support services in the child’s development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies