Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Czy diagnostyka edukacyjna i ewaluacja w edukacji zachowają odrębność?

Tytuł:
Czy diagnostyka edukacyjna i ewaluacja w edukacji zachowają odrębność?
Will educational diagnostics and evaluation in education keep separate?
Autorzy:
Bolesław NIEMIERKO
Data publikacji:
2013
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Education abounds with fleeting fascinations like programmed learning or “measuring the schoolwork quality” (in Poland); however, the interest in teachers and students is permanent. It may provide stability for, accordingly, evaluation and diagnostics. The author compared paradigms of the domains and found that formative evaluation and developmental diagnosis have more similarities than differences. Therefore, practitioners can unite the operations according to their needs and leave possible distinctions to theorists.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies