Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

System marketingu - nowe oczekiwania i wyzwania

Tytuł:
System marketingu - nowe oczekiwania i wyzwania
The Marketing System - a New Expectations and Challenges
Autorzy:
Styś, Aniela
Współwytwórcy:
Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
Data publikacji:
2016-05-12T12:24:09Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the article the author pays attention to marketing in terms of market activities. Such attitude allows to show various functions and chances for development and above all - the basis of competitive strenghts.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies