Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy na rynku poprzez marketing społecznie zaangażowany

Tytuł:
Budowanie przewagi konkurencyjnej firmy na rynku poprzez marketing społecznie zaangażowany
Autorzy:
Dmosińska, Aneta
Data publikacji:
2013-07-15T12:48:12Z
Wydawca:
SKN TIAL
Tematy:
marketing społecznie zaangażowany
CSR
konkurencyjność
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies