Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcja zarządzania wiedzą a przepływy informacji marketingowej w firmie

Tytuł:
Koncepcja zarządzania wiedzą a przepływy informacji marketingowej w firmie
Concept of Knowledge Management and Marketing Information Flows in an Interprise
Autorzy:
Kowalik, Izabela
Współwytwórcy:
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Instytut Marketingu Międzynarodowego
Data publikacji:
2015-03-12T07:29:54Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article discusses a concept of knowledge management in marketing and concentri on common areas between the fields of knowledge management (KM) and marketing information systems (SIM). According to the findings of the study conducted within the Polish cosmetics industry, SIM are present in Polish enterprises, but they represent different hi of development. The differences in their structure and functioning are especially vivid wk comparing foreign-owned companies with smaller firms of Polish origin. Therefore, based also on recent literature and developments in the field of KM and SIM, the author finally proposes a simplified approach to managing marketing knowledge and information flows by the smaller companies.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies