Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Bariery językowe i kulturowe w komunikacji marketingowej na rynku Unii Europejskiej

Tytuł:
Bariery językowe i kulturowe w komunikacji marketingowej na rynku Unii Europejskiej
Language and Cultural Barriers in Marketing Communication on the Common Market
Autorzy:
Światowy, Grażyna
Współwytwórcy:
Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Katedra Badań Marketingowych
Data publikacji:
2015-03-13T10:06:42Z
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Subject of this article is to present in details communication problems and particularly language and cultural barriers in direct marketing, in process of communication and cooperation between managers acting in different countries on common market. Outcomes of researches are showing that to achieve successes knowledge of foreign languages is not sufficient, but more important is ability to follow the suite of cultural cannons.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies