Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Basic Concepts and Principles of Didactics according to Kazimierz Twardowski

Tytuł:
Basic Concepts and Principles of Didactics according to Kazimierz Twardowski
Autorzy:
Rechlewicz Wojciech
Tematy:
Kazimierz Twardowski
didactics
education
educational teaching
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Kazimierz Twardowski primarily articulated his views on teaching and upbringing in his handbook Zasadnicze pojęcia dydaktyki i logiki do użytku w seminariach nauczycielskich i w nauce prywatnej (1901). The purpose of this article is to present the basic concepts and principles of didactics as seen by Twardowski and to show that they do not differ significantly from those adopted by some of the more recent Polish didactic theorists representing the same didactic paradigm as Twardowski (i.e., normative). Twardowski’s handbook can still inspire readers, as it contains a lot of practical advice for teachers and is written in clear and simple language that can serve as an example for contemporary publications in didactics.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies