Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Techniki historii mówionej jako narzędzie pracy dydaktycznej ze studentami dziennikarstwa. Teoria i praktyka

Tytuł:
Techniki historii mówionej jako narzędzie pracy dydaktycznej ze studentami dziennikarstwa. Teoria i praktyka
Autorzy:
Igor Borkowski
Data publikacji:
2020
Tematy:
oral history
metodyka nauczania akademickiego
warsztat dziennikarski
źródła informacji dziennikarskiej
methodology of academic teaching
journalism training
sources of journalistic information
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article represents a summary of the experience gained during the implementation of an oral history project with students of journalism and social communication specialising in sports journalism. The text discusses the most essential values of the methodology of journalistic work when confronted with the tools and values of oral history.

Artykuł stanowi podsumowanie doświadczeń wyniesionych z realizacji projektu historii mówionej ze studentami dziennikarstwa i komunikacji społecznej o specjalności dziennikarstwo sportowe. Autor tekstu omawia najistotniejsze wartości metodologii pracy dziennikarskiej w konfrontacji z narzędziami i wartościami metodologii oral history.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies