Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psycholingwistyczne aspekty nauczania rachunkowości

Tytuł:
Psycholingwistyczne aspekty nauczania rachunkowości
Psycholinguistic aspects of teaching accounting
Autorzy:
Svetlana Rogozina
Data publikacji:
2015-09-14
Tematy:
accounting
language
didactics
teaching
psycholinguistics
rachunkowość
język
dydaktyka
nauczanie
psycholingwistyka
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this paper is to present the psycholinguistic aspects of teaching accounting. The research methods employed include: descriptive and comparative analysis, and analogy method. The author's own experience in teaching accounting was also used as a reference point. The article offers a brief description of accounting as a specialised language of business. It also indicates the didactic problems in the process of teaching accounting and suggests some ways to overcome them.

Streszczenie: Celem artykułu jest przedstawienie psycholingwistycznych aspektów nauczania rachunkowości. Dla realizacji celu zostały zastosowane: analiza literatury przedmiotu, analiza porównawcza, metoda analogii oraz wykorzystane wnioski z własnych doświadczeń dydaktycznych z zajęć z rachunkowości. W artykule przedstawiona krótką charakterystykę rachunkowości jako specjalistycznego języka biznesu wraz ze wskazaniem problemów dydaktycznych w procesie nauczania rachunkowości oraz sposobów ich rozwiązania.  

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies