Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analiza marketingu mix produktów niskoalkoholowych według kryterium zrównoważonego rozwoju

Tytuł:
Analiza marketingu mix produktów niskoalkoholowych według kryterium zrównoważonego rozwoju
Autorzy:
Kazibudzki, Pawel
Martyna Jelińska
Współwytwórcy:
Kazibudzki, Pawel
Wydawca:
RepOD
Tematy:
Business and Management
Social Sciences
zrównoważony rozwój
zrównoważony marketing mix
marketing mix
społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Dostawca treści:
Repozytorium Otwartych Danych
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Celem badania była identyfikacja działań jakie podejmują przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego funkcjonujące na rynku napojów niskoalkoholowych w obszarze zrównoważonego marketingu mix tj. poszczególnych jego elementów nazywanych 4P. W związku z powyższym sformułowano szczegółowe pytania badawcze na które poszukiwano odpowiedzi poprzez badanie kwestionariuszowe przeprowadzone na terenie województwa śląskiego (badanie miało charakter pełny, natomiast dobór obszaru badawczego, ze względu na ograniczone możliwości, miał charakter celowy):

  1. W jaki sposób i za pomocą jakich środków realizowane są procesy dystrybucji i magazynowania napojów niskoalkoholowych?
  2. Czy ceny napojów niskoalkoholowych uwzględniają koszty środowiskowe i społeczne poniesione w wyniku produkcji, sprzedaży i konsumpcji?
  3. Czy i jakie działania podejmowane w sferze produkcyjnej wpływają na tworzenie zrównoważonych produktów niskoalkoholowych?
  4. Czy środki przekazu, formy przekazu i treści komunikatów wykorzystywane w procesach komunikacji z uczestnikami rynku napojów niskoalkoholowych mają zrównoważony charakter?

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies