Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

KOMUNIKACJA NAUCZYCIELA Z UCZNIAMI W KONTEKŚCIE LITERATURY PIĘKNEJ. REFLEKSJE STUDENTKI II ROKU PEDAGOGIKI

Tytuł:
KOMUNIKACJA NAUCZYCIELA Z UCZNIAMI W KONTEKŚCIE LITERATURY PIĘKNEJ. REFLEKSJE STUDENTKI II ROKU PEDAGOGIKI
TEACHER-PUPIL COMMUNICATION IN THE CONTEXT OF BELLES-LETTRES. II YEAR STUDENTS REFLECTION
Autorzy:
Stępniak, Maria
Data publikacji:
2017-11-14
Wydawca:
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Tematy:
Communication
teacher
students
literature
Shakespeare
pedagogy
Źródło:
Society Register; 2017, 1, 1; 209-224
2544-5502
Język:
polski
Prawa:
CC BY-NC: Creative Commons Uznanie autorstwa - Użycie niekomercyjne 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article refers to relations in the process of communication between teacher and students. The author uses classical literature and an expert interview with an experienced school teacher to bring her point across. The author feels that the described issues are of particular significance for beginner pedagogues. Shakespeare's genius gives a broad perspective on the subject of communication, because in both comedies and dramas we observe the importance of the communication aspect, which may be transferred to the relationship between students and the teacher. This gives a broad picture of the possible scenarios that will appear in the teacher's work and allows one to draw conclusions from the heroes' mistakes, which may be identical to those made in the relationships with students.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies