Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The concept of self-love and self-care profiles on Instagram

Tytuł:
The concept of self-love and self-care profiles on Instagram
Strategia komunikacyjna profili typu self-love i self-care w serwisie Instagram
Autorzy:
Sobiech, Mateusz
Witkowska, Angelika
Data publikacji:
2021-12-28
Wydawca:
Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej
Tematy:
instagram
selflove
selfcare
social media
mental health
zdrowie psychiczne
Źródło:
Com.press; 2021, 4, 2; 108-123
2545-2320
Język:
angielski
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The Communication Strategy of Instagram Self-Love and Self-Care Accounts The paper aims at analyzing the communication strategies used by the creators of self-love and self-care accounts on Instagram. The number of such accounts increased recently, the reasons for which include Instagram’s rising popularity and deterioration of mental health throughout society. The paper consists of theoretical and analytical sections - it includes a historical overview of the concepts studied as well as a qualitative analysis of the content of several self-love and self-care Instagram accounts. The results offer an insight into the communication strategies of the creators of selected Instagram accounts concerning self-love and self-care as well as show how receivers react to such content. 

Niniejszy artykuł poświęcony jest analizie sposobów komunikowania się profili typu selflove i selfcare w serwisie Instagram. Wzrost popularności platformy Instagram oraz pogarszający się stan zdrowia psychicznego w społeczeństwie przyniosły skutek w postaci stałego wzrostu liczby tego rodzaju kont. Autorzy niniejszego artykułu wykorzystali metody jakościowe do analizy zawartości profili selflove i selfcare oraz do określenia próby badawczej. Artykuł składa się z części teoretycznej i analitycznej. Zawiera rys historyczny badanych koncepcji. Badanie wskazanych zagadnień pozwoliło na uzyskanie perspektywy na sposoby komunikacji autorów wybranych profili selflove i selfcare w serwisie Instagram. Ponadto badania pokazują, w jaki sposób odbiorcy reagowali na dane treści.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies