Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnozy i perspektywy nauczania literatury i języka polskiego. Refleksje po obradach Kongresu Dydaktyki Polonistycznej w Krakowie (sprawozdanie)

Tytuł:
Diagnozy i perspektywy nauczania literatury i języka polskiego. Refleksje po obradach Kongresu Dydaktyki Polonistycznej w Krakowie (sprawozdanie)
Autorzy:
Kania, Agnieszka
Kulig, Agnieszka
Data publikacji:
2014
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Źródło:
Postscriptum Polonistyczne; 2014, 1(13); 267-277
1898-1593
2353-9844
Język:
nieokreślony
Prawa:
CC BY-SA: Creative Commons Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies