Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wolontariat jako element budowania kariery zawodowej studentów na przykładzie programu Projektor

Tytuł:
Wolontariat jako element budowania kariery zawodowej studentów na przykładzie programu Projektor
Volunteering as an element of building students’ professional careers – the case of the Projektor programme
Autorzy:
Kowalska, Patrycja
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Tematy:
wolontariusze
studenci
budowanie kariery zawodowej
wolontariat studencki
student volunteering
volunteers
students
career building
Źródło:
Szkoła - Zawód - Praca; 2023, 26; 299-311 (pol); 312-323 (eng)
2082-6087
2956-9125
Język:
wiele języków
Prawa:
CC BY: Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest przedstawienie wolontariatu jako elementu budowania kariery zawodowej. W opinii studentów, którzy działają jako wolontariusze w programie PROJEKTOR, najważniejszą korzyścią z działalności wolontaryjnej jest nabywanie umiejętności niezbędnych w przyszłej pracy zawodowej. Przebadanych zostało 80 wolontariuszy, biorących udział w programie wolontariatu studenckiego. Badania przybliżyły sposób postrzegania wolontariatu przez wolontariuszy w kontekście budowania kariery zawodowej. Diagnostyczny charakter badania pozwolił również na scharakteryzowanie grupy studentów-wolontariuszy programu PROJEKTOR.

The purpose of the article is to present volunteering as an element of career building. According to students who volunteer in the PROJEKTOR program, the most important benefit of volunteering is the acquisition of skills necessary for future professional work. Eighty volunteers participating in the student volunteer program were surveyed. The study took a closer look at volunteers’ perceptions of volunteering in the context of career building. The diagnostic nature of the survey also made it possible to characterize the group of student volunteers in the PROJEKTOR program.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies