Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Implementing ECVET Principles. Reforming Polands Vocational Education and Training through Learning Outcomes Based Curricula and Assessment

Tytuł:
Implementing ECVET Principles. Reforming Polands Vocational Education and Training through Learning Outcomes Based Curricula and Assessment
Autorzy:
Stęchły, Wojciech
Dębowski, Horacy
Współwytwórcy:
Instytut Badań Edukacyjnych
Data publikacji:
2015
Wydawca:
Warsaw School of Economics
Słowa kluczowe:
validation
credit accumulation and transfer
assessment
learning outcomes
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
20819633
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/11846  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Inne
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this article is twofold. First, to propose what it means to implement the European Credit System for Vocational Education and Training (ECVET) into a national qualications system. Second, to describe in detail the key elements and broader context of the vocational education reform in Poland, which introduced the learning outcomes approach and ECVET system. We show that key ECVET principles were implemented in Poland because they were treated more as a means to modernise the national VET system, rather than to promote the international mobility of learners.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies