Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Porównanie opinii na temat szkolnictwa studentów kierunków pedagogicznych i studentów innych kierunków

Tytuł:
Porównanie opinii na temat szkolnictwa studentów kierunków pedagogicznych i studentów innych kierunków
Autorzy:
Atroszko, Bartosz
Współwytwórcy:
Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych
Data publikacji:
2017-12
Wydawca:
Magnanimitas
Słowa kluczowe:
opinie na temat edukacji
opinions about education
studenci pedagogiki
student’s opinions
pedagogy students
opinie na temat szkolnictwa
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788087952221
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/14075  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this paper is to present the results of a survey on students’ opinions about the Polish education system. The study was conducted in May and June 2017. The questionnaire was filled by 212 students of various fields of study at University of Gdańsk. This study is a continuation of the study conducted in December 2016 and in January 2017, which was also carried out by students of the University of Gdańsk, but it concerned only students from three fields of study: pedagogy, pedagogy of early education and special education. In the article, the results of both groups of students are compared. Students, regardless of the field of study, mostly have negative opinions about Polish education and recognize the need for change in this field.

Publikacja została częściowo sfinansowana ze środków grantu Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego na projekty młodych naukowców i uczestników studiów doktoranckich na 2017 r. Nr grantu: 538-7300-B634-17.

Celem niniejszego artykułu jest przedstawienie wyników badania opinii na temat szkolnictwa przeprowadzonego na próbie 212 studentów różnych kierunków studiów Uniwersytetu Gdańskiego. Badanie zostało przeprowadzone w maju i w czerwcu 2017 r. Respondenci wypełnili papierowy kwestionariusz w którym zaznaczyli, na ile zgadzają się lub nie zgadzają z każdym spośród 14 stwierdzeń dotyczących różnych aspektów polskiego szkolnictwa. Badanie te stanowi kontynuację badania przeprowadzonego w grudniu 2016 r. i w styczniu 2017 r. na próbie studentów kierunków pedagogicznych Uniwersytetu Gdańskiego. W artykule wyniki obu grup studentów są porównywane. Wyniki badania wskazują na to, że studenci, niezależnie od kierunku studiów, mają w większości negatywne opinie o polskim szkolnictwie i dostrzegają potrzebę zmiany w dziedzinie szkolnictwa.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies