Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Dlaczego uczniowie polskich szkół są przeciążeni nauką?

Tytuł:
Dlaczego uczniowie polskich szkół są przeciążeni nauką?
Autorzy:
Atroszko, Bartosz
Współwytwórcy:
Uniwersytet Gdański, Wydział Nauk Społecznych
Data publikacji:
2021
Wydawca:
Magnanimitas
Słowa kluczowe:
przeciążenie nauką
stres szkolny
zmęczenie
uczniowie
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788087952344
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/20727  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Na podstawie dotychczas prowadzonych badań można sformułować wniosek, że uczniowie polskich szkół czują się przeciążeni nauką. Celem niniejszego artykułu jest próba udzielenia odpowiedzi na pytanie o przyczyny zaistnienia tego problemu. Wydaje się, że problem przeciążenia uczniów polskich szkół jest złożony i wynika on ze współwystępowania wielu niesprzyjających czynników jednocześnie.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies