Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Geneza i znaczenie marketingu

Tytuł:
Geneza i znaczenie marketingu
Autorzy:
Żołędowska-Król, Beata
Współwytwórcy:
Uniwersytet Śląski
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP
Słowa kluczowe:
biblioteki
marketing biblioteczny
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788389316820
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/23980  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies