Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Istota marketingu w sektorze kultury

Tytuł:
Istota marketingu w sektorze kultury
Autorzy:
Wojciechowska, Maja
Współwytwórcy:
Uniwersytet Gdański
Data publikacji:
2023
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP
Słowa kluczowe:
zarządzanie kulturą
biblioteki
marketing
Język:
polski
ISBN, ISSN:
9788389316820
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/23987  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W ciągu ostatnich dwóch dekad można zaobserwować stały wzrost zainteresowania rynkiem kultury. Zagadnienie to, wcześniej marginalizowane i niechętnie analizowane, dziś na stałe weszło do kanonu zarządzania. Nie budzi już wątpliwości, że obszar kultury, podobnie jak inne rynki, wymaga monitoringu, analizy i promocji. Instytucje kultury, do których zaliczane są także placówki biblioteczne, aby mogły skutecznie funkcjonować oraz komunikować się z klientami, powinny stosować orientację marketingową, zakładającą zacieśnianie relacji z otoczeniem zewnętrznym

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies