Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Prosumption in the Pop Industry: An Analysis of Polish Entertainment Companies

Tytuł:
Prosumption in the Pop Industry: An Analysis of Polish Entertainment Companies
Autorzy:
Szylar, Anna
Siuda, Piotr
Troszyński, Marek
Bomba, Radosław
Stunża, Grzegorz D.
Żaglewski, Tomasz
Kamińska, Magdalena
Współwytwórcy:
Maria Curie-Sklodowska University
Kazimierz Wielki University in Bydgoszcz
Adam Mickiewicz University
Collegium Civitas
Uniwersytet Warszawski
Data publikacji:
2013
Wydawca:
Collegium Civitas Press
Słowa kluczowe:
prosumption
prosumer
fan
pop culture
media
fandom
Polish popular culture
cultural industries
social media
Język:
angielski
ISBN, ISSN:
9788361067344
Prawa:
http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/legalcode
Linki:
https://depot.ceon.pl/handle/123456789/3140  Link otwiera się w nowym oknie
Dostawca treści:
Repozytorium Centrum Otwartej Nauki
Książka
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies